Bij Skopos halen we er alles uit voor onze klant. Vandaar dat we met regelmaat een klantcase bespreken om als team van elkaar te kunnen leren. Het is mooi om op locatie te zien welke uitdaging er lag bij de klant, voor welke oplossing gekozen is en wat die oplosssing gebracht heeft. Vandaag, vrijdag 5 april zijn we op bezoek bij Kees Smit Tuinmeubelen. Onze collega Erik Huttema heeft Kees Smit Tuinmeubelen begeleid bij het implementeren van het ERP informatiesysteem.
We worden gastvrij ontvangen met koffie/ thee en krentewegge, door Henk Smit, directeur. Vol enthousiasme vertelt Henk ons over de geschiedenis van Kees Smit Tuinmeubelen, een écht familiebedrijf. Na zijn inspirerende verhaal krijgen we een kijkje achter de schermen. In de prachtige eigen studio worden de mooie foto’s voor de website gemaakt. Kees vertelt ons wat het succes is achter de stormachtige groei via het internet. Vervolgens bezoeken we de showroom. Interessant om te horen waarom de showroom is ingericht zoals deze is ingericht. Wanneer we door het enorme distributiecentrum lopen vertelt een enthousiaste medewerker hoe zij de logistieke uitdaging aangaan. Alles is doordacht en heeft een reden. Waarom? Tevreden klanten.
We zijn trots dat we Kees Smit Tuinmeubelen hebben begeleid bij de implementatie van het nieuwe ERP informatiesysteem dat de ambitie van dit pachtige bedrijf ondersteunt. Collega Jan-Willem Ruessink begeleidt Kees Smit Tuinmeubelen nu verder bij de integratie van de verschillende business-software systemen.
We danken Henk en zijn medewerkers voor deze leuke en leerzame ochtend.
Lees ook het klantverhaal van Kees Smit Tuinmeubelen.